Tuesday, December 7, 2010

Day Dreaming

HMM , entah knp kan ? malam ni aku malas nk makan ubat . harini mkn sekali je cuhs ibu yg suruh kalau tk tkde maknanya aku nk makan ubat . err pahit kan ? tak suka . but , selsema aku belum sihat . hheeh :) skrg dah pukul 3.31 PAGI ehh . aku masih menghadap pc nie . heshh , tidur lah . kang kena eyebags tak tahu *tk lawa . hee apelah persan je tahu mcm lawa sgt . harini aku menghabiskan masa dgn meng-edit blog nie hah . macam-2 tuto aku cari hoshhh pening edin smpai sakit mata cek . btw , harini cek makan cake :) secret recipe indulgence favoritoo cek tu . al-maklum burfday afif kan . pa kata cek mkn ? nanti mesti ngntuk ehhe :)

tadi pukul 10 lbh gitu cek msg lerr june . punya lah syok melayan gila dy kan . entah knp dy tanya pasal bola tau . ingat cek ni ayam-2 ke ? tanya lah ape je yg hang nk tnya cek boleh jwb punya . tupp tuup , nk tahu sape sbnrnye msg dgn cek ? tu hahh , adik nye june si ejad kecik tu rupanya yg layan cek . hoishh maluu cek hoho . dy boleh kenekan cek . siap kau ejad t cek bilang ejune . lari lintang-pukang hang nanti . ciss ahhaa . 

okay seterusnya , cek tiba-tiba terfikir pasal sekolah , pasal cikgu , pasal kelas semua lah . cek masuk kelas mne hah ? KAA1 ke KAA2 ? uhmpp , entah lah . cek tawakal aje nohh ,, mane-2 cek tak kesah punn . asal cek boleh belajar dgn tenang dan mendapat 9A PMR INSYALLAH .

wahai cik hidayah bila hw hang nk siap hah ? cubit kang hee :)

 ps : bahasa ape-2 je aku guna nie :)

No comments:

Post a Comment