Tuesday, December 28, 2010

Result Dah Keluar , Alhamdulillah

result dah keluar ? result ape pulak ni ? periksa akhir tahun dah habis . nak kata aku ada periksa besar tkade . next year baru aku nk amek PMR kann . haihh , result kelas mana aku ditempatkanlah tahun depan . aku syukur sangat tau . aku dapat masuk 3KAA1 alhamdulillah syukur YA ALLAH . aku tk sangka sebenarnya . result ahir tahun aku tkde lah memberangsangkan . tk lebih 5 pun . aku tk ade lah pandai sangat . ala kadar saja . tapi aku sedih salah seorang BFF aku tk sama kelas err --' AZWA EZZATI :( . rehat , solat semua sama-2 ehhh sayang ? aku , adlia , aten , cici akan selalu ingatt kau .yg penting deskmate aku nanti ialah adlia adhiha . so akn jadi 2 years kan  dearr ? heheh . MUAHH MUAHH 


hidayah assabri  :]

No comments:

Post a Comment