Sunday, January 30, 2011

DeskMates for 2011 :)




hari ini hari Isnin . mula-2 rasa pelik kenapa ibu tk kejut aku bangun pagi pergi sekolah . rupanya cuti seminggu . lol lol aku tk ingat laangsung . aisehh mann , imiss my classmates and my deskmates huaaaa tsktsk :( so , harini nak kenalkan dekat you alls my desk mates . hikhik . susunan meja kelas dah tukar . dulu 2-2-2 sekarang 2-4-2 . shuwitt kan ? so let me introduce the first best deskmates everrr .
-
-
-
ini dia Adlia Adhiha or known as adik and Adi . aku je yg panggil dia adik dekat sekolah . haha even dia lagi tua dari aku . dia pandai , im amazed :) awak , awak selalu ade dekat hati kite tau . awk jgn lari jauh-2 tau . ite syg awk kawannn :) Best of luck to you .


amoyyaa :) si cantik ni pulak Lyana Aniera . kau nak dia? backoff! she's taken haha . dia comel kan ? layan kepala dia mmg best . ini first year duduk satu kelas dgn dia and dduk sebelah dy pulak tu wooww . CNY dia balik kg , sambut dgn family . main mercun hati-2 eh awak . take care okay dear . i know u are a tough girl lyana :) ilysfdm
ini deskmates aku yg terakhir . Aina Syakira . lawaa kan ? cakap dia lawa cepat kalau tak i cubit *ngada . aina , kau dah jadi classmates aku since form 1 kan until now . tapi this year baru aku berpeluang rapat dgn kau . yelah kan meja dekat lah sgt . haahaa kesian kau selalu kena diri kan ? babes , lepas ni jgn lupa hntr buku tau . jgn lupa bwk buku . jgn tertukar buku arb dgn agama . kau selalu mcm tu . heshh :) aina , kite strive sama-2 okay 9A ? ilyt
  • korang , soryy kalau aku over ke ape tau dekat kelas . haha . aku tahu aku ni bising ade aja cerita nk story ngehh ngehh . sampai haritu kena sound dgn cikgu kan ? ' yana and the gang' woow woow group kite lah tu . sorry cg mulut kami mmg asek ckp je kalau tk ckp kelas tk riuh . tanpa kami , siapa jelah yg kenal kelas 3KAA1 cewahh , *poyosss :) and don;t forget friend till die . holiday jgn lupa hello-2 kite ehhh <3

No comments:

Post a Comment