Saturday, January 1, 2011

Goodbye , La Tahzan :(

ayat ayah sebelum pergi kerja : eek

akak , abang , adik ingat eh mlm ni ayah balik sediakan modem nd handphone ye .
- dengan senyuman yg lebar

nmpk tk tajuk post tuu? itu bermakna aku akn meninggalkan blog ini .
blog ini tidak akan di-update utk jangka masa yg panjang . mungkin tiada post langsung sehinngga tamat PMR pada tahun ini . jgn lah berindu-rinduan . aku pasti rindu blogger semua lah .
dah tkd dah nk bagi post merapu tambah meraban . sedih sedih sedih

untuk pengetahuan kalian semua , facebook juga akn diactivate pada malam ni . ke nk delete ? lagi senang kan . dari aku kena block kan ? and and , aku pun dah tak guna phone . so kalau nk contact telefon rumah ade ye . nk call ayah nd ibu pun boleh :) kalau nk bersemuka cari je muka aku ni dekat SSIJB or Lib setiap hari Ahad ye . tkd lagi dah aku nk main-2 . aku kena gunakan peluang ini sebaik mugkin .

Welcome Back To School :]thumbsdown

ps : tadi bertugas kat sekolah , kaki melecet . budak-2 form 1 semua lagi besar dari aku :O
tagesok aku akn jumpa kawan-2 segila sesewel aku . YIPPI !

No comments:

Post a Comment