Monday, January 24, 2011

Kau Tahu Apa Aku Rasa?

sesungguhnya perasaan itu hanya aku je yg dapat rasa . hanya aku je yang tahu sama ada aku sayang ke benci ke menyampah atau sakit hati dengan kau . kau tak boleh judge ape-2 . perasaan tu aku yg rasa . mungkin aku nampak seprti tak kesah , tapi kau ape tahu ? aku kesah sebenarnya cuma aku tak tunjuk . aku dah janji dalam diri aku , aku kena kuat dalam setiap apa yg aku tempuh . walau , tiada sesiapa yg menyokong aku . aku redha . sudah nasib aku . aku hanya berserah pada Tuhan Yang Maha Esa . Dia akan selalu bimbing dan lindung aku untuk selamanya sehingga nafas terakhir aku .

disini , aku nak ucapakn terima kasih pada adlia , yana , fahmy , aten kerana selalu dgr cerita aku dan masalah aku . bertuah aku dapat kawan mcm kau org even kdg-2 tu nganjing aku . haish , tak pa lahh kawan tetap kawan kan ? selamanya kawann :) senyuman korang buat aku terikut sekali . senyum tk perlu kata apa-apa puihhh hihi . korang kite strive sama-2 kay 9A ? :)

No comments:

Post a Comment