Monday, January 10, 2011

She Is The Girl :)

harini merupakan hari ulang tahun best friend aku yg pertama . aku kenal budak comel ni masa tadika lagi . dekat Sri Kamariah . kiteorg sama kelas until 6 tahun . aft that , naik std 1 kiteorg pergi sekolah yg sama jugak dekat SRABJB . time std 1 sama kelas dgn dia . 1 Bukhari-3 Bukhari . mada std 4 dia dah pindah . sedih sgt . dah tak ade kawan utk teman aku hari-2 macam dulu-dulu . dia pindah UDA2 sekolah pandai tu . since dia pindah , kiteorg dah tkd contact lagi terus putus . dia ade kawan baru , aku pun ade kawan baru . tapi ALHAMDULILLAH , masa UPSR kiteorg sama-sama dapat 5A . naik f1 jee aku kawan dgn QAMARINA . nd tahu tk red tu bff qama masa kat uda hee . pernah jugk nmpak dia kat lib masa f1 . woww makin comel , cantik nd tinggi :) itulah last time aku nmpak dia . byk sgt kenangan yg aku tk kan pernah lupa . i do miss you REDZUANA ATIQAH RAZALI :] 11 Jan 1996 adalah tarikh yg bermakna utk diri dia . dia dilahirkan sebagai seorang gadis yg bijak dan cantik . semoga hari-hari yg red lalui red terus tabah okay ?

sweet kan dia ? tgklah nama dia pun sweet heheh :)

to red :

I wish God bless you
With all joy and cheers
May you live a long life
May you get all good thing in your life
May you have happy days and nights
May all your dreams come true
May all your desires be fulfilled
May you spreading happiness everywhere
And
Stay away from every sorrow and grief
HAPPY BIRTHDAY BFF
SWEET 15 TH!

No comments:

Post a Comment