Monday, February 28, 2011

Adah , Happy 15th :]

Dengan nama Allah ,
Kau berikanlah aku kejayaan sekiranya kejayaan itu terbaik utk dunia & akhiratku .

Adahh sayang , kau dah 15 sekarang . umur kau dah meningkat dan sudah pasti tanggungjawab kau sebagai seorang Islam , anak , kakak dan rakan semakin banyak . kau kena kuat hadapinya . aku tahu kau bleh babe . since aku kenal kau masa darjah 5 aku tahu kau kuat . aku tahu banyak pasal kau . aku cuba sedaya upaya aku untuk bantu kau .
kau kena ingat , aku dan rakan-rakan lain akan sentiasa di sisi kau . kami akan membantu kau ape yg terdaya . kite jgnlah lupa kawan bila dh jumpa rakan yg lain . ingat eh THC tetap dalam hati . aku tahuu kau dan aku rindu Effah , kannnn ?
selama kau kenal aku , aku minta maaf jika ade membuat kau tersinggung or sakit hati . aku tak seperfect mana pun . alaahhh , kawan kite kena cool kan ? so jgn nak amek ati sangat eh . kau janji dgn aku jgn sedih-2 . kalau ade masalah cari je aku ni . INSYALLAH , aku boleh bantu untuk buat kau senyum semula sayang .
Adah , ade pesanan dari mak kau . 'Salam kak . watpa? dah tido? happy birthday 2 my sweetheart yg ke-15 . ibu doakan akak selamat dunia dan akhirat . kuatkan semangat dan juga azam akak . tetapkan iman kay ? anyway, take care . ibu tetap sayangkan akak . Luv u so much .

-Ya Allah , menitik air mata aku baca msg dari mak kau ni . dia syg kau dhoo-

Ingatlah selalu , aku tetap dihati kau . di hari yg bahagia ini kau jgnlah tension and stress sgt . sorry tak dapat call and wish kau . aku lupa numb kau yg baru tuuu . aku nak kau happy mcm gambar dekat atas ni :]
Untuk terakhir kali , kau jgn lupa aku dekat hostel! aku sayang kau . kau sahabat aku dunia dan akhirat . mudah-mudahan ikatan tali persaudaraan kite tidak akan terputus . semoga kau dgn aku berjaya dlm PMR yang akan datang . kuatkanlah semangat kau . Kau boleh! di mana-mana aku pergi aku akn selalu ingat kau . *salam sayang , Hidayah

KEPADA BIRTHDAY GIRL : HAPPY 15TH BIRTHDAY NURUL SYUHADAH SULAIMAN

-kenang daku dalam doamu-
  • ada pesanan dari Pontian . Aida dn Effah wish untuk kau juga xD

1 comment:

  1. adah sory 2arri x wish..
    lupe....
    happy befday yeah dok hahha...
    t aq adiah ye heee..

    ReplyDelete