Friday, February 4, 2011

A Day With Sibs :]

ASSALAMUALAIKUM semua . anda sihat ? sekarang dah hari Sabtu . tinggal 1 hari lagi nak naik sekolah . ohh tidakk ! tak best . dgn hw masih tergendala :( nanti phone , internet cable kena amek lagilah tidak . holiday was not so fun . im just duduk kat rumah hw hw dan hw . tapi masih tak siap . but im happy because this hols i can meet my old friends . my loves one :] thanks girls fr making me smile :* a kiss from me tou you all .

today , ibu asked me to accompany my brathaaa to Zoo Johor . And I was like okay lah ! daripada duduk rumah menghadap pc kann ><>

so , this is my younger sister . we called her NANIE :)
this is what we called enjoying ourselves . ILOVEHIM :] kan Naqi ?
there are the best siblings ever . Yaya syg korang
QIQI , this is you . your twins lol
she is my maid . ain't she awesome? HAHA
This is Tom . wow such a genius bird .

kalaulah ade tong sampah mcm nie kat sekolah . for sure aku akn buang dlm nie . cantik kan ? cikgu , this is a suggestion from me . I think SSI should try it .
  • Nota Kaki : tadi jumpa Danial . ya mula-mula malu kan dik? hahah then you text Yaya . so long no talk lah Danial xD

No comments:

Post a Comment