Tuesday, February 1, 2011

Girls Rock Day :)


ASSALAMUALAIKUM and HELOO-OOO readerss :)
today bersamaan 1 Feb 2011 , my gegurl bertandang ke rumah .
poyo aje semua cakap nk study tpi apakan daya tgklah apa yg terjadi heheh
enjoy it !

kauorg tgk tu? aku happy sgt tau .
hikhik hilang segala kesedihan aku dgn hw yg masih bertimbun :)
ehh ehh semua nk peace? see we're kembar tiga gitu HAHA
see me ! im the shortest and the cutest one . *peghasannn :)
ini pula Amirul Farhan . classmates Raihannah . terima kasih jugak sudi dtg rumah and tidur sekali . ksian kau dtg jalan kaki bwk guitar . pastu memekak en? pfft --
hah time ni korang tgh memekak nyanyi lagu . aku yg record naik pening dah . aiyo! nasib baik korg nie sayang2 aku :]
akhir sekali , terima kasih setinggi-tinggi penghargaan kpd ana , adah , aida , eipah yg sudi teman aku dekat rumah . rumah aku tadelah besar mana . harap makanan yg aku bagi pun sedap okay? till we say next time . muahhh xoxoxo :]




No comments:

Post a Comment