Sunday, February 13, 2011

Im Smiling But Inside Im Dying T.T

so today hari Ahad kan sepatutnya ade tuition but Yaya malas gila nak pergi . sebab utama ? sudah pasti hw yg belum siap . pukul 9 lebih dh gerak library . tunggu Fahmy dgn Afif . dorang dtg baru meriah sikit . Ya! Aku masih tunggu dia text aku tapi tak pun =.= kat sana dapatlah aku siapkan tata , ringkasan and science . byk lah jugk kan ? daripada tak buat ape-2 . dah tengahari gitu ibu ajak makan dekat kedai . dia suruh ajak Amy sekali so aku ajaklah . to amy : lepasni kau tk payah lah ehh nak malu-malu aku dgn kau kan kawan ? serious aku cakap terima kasih banyak-banyak tadi ade buat aku ketawa termasuk afif yg tknk berhenti cakap . jumpa Raihannah and dia balik dgn aku . Thanks teman aku tidur hihih ><

  • so now , aku sedang hadap netbook sambil memikir sesuatu . kenapa aku masih belum rasa happy ? aku ni siape sehh ? hanya untuk satu balasan msg pun susah ke ? aku nk ngs tapi ade org ckp jgn nangis Yaya kan kuat :) aku boleh menjadi kuat bila ade org support aku . aku boleh jadi kuat bila ade org yg buat aku happy ALWAYS! mungkin kauorg nmpak aku okay tapi sebenarnya tak . kau tahu kan Lyana ? setiap hari ade je story aku nak cerita . bila aku nk happy mcm kau Lyana ? kau kuat Lyana aku tahu . fikirlah ape yg terbaik untuk diri kau babe :]

  • terfikir nak buat Private Blog supaya tiada siape tahu cerita sedih seorang gadis bernama Nur Hidayah Assabri .

No comments:

Post a Comment