Saturday, February 26, 2011

Masa .

Dengan nama Allah ,
berikanlah aku kejayaan sekiranya kejayaan itu terbaik untuk dunia dan akhiratku .

masa berlalu . dengan pantas sekali . aku tak sedar yg burung-burung sudah berkicauan . malam ingin melabuhkan tirainya dh subuh akan menjelma . anugerah dn nikmat mata yg ALLAH beri padaku membuatkan aku masih celik . sedangkan , esok pagi tepat jam 8 aku ade tusyen .

-in ALLAH eyes everyone is perfect-
mengapa aku tak menggunakan waktu ini untuk menghambakan diri padanya ? beribadat tanpa mengenal erti jemu . SUBHANALLAH . bukankah aku mahukan kejayaan . sepatutnya aku bermohon padanya . angkuh sangat angkuh .

PETUA KEJAYAAN DARI AL-QURAN

Keyakinan, kepercayaan and keimanan kepada Allah SWT

"Sesungguhnya berjayalah orang-orang yang beriman." [23:1]

No comments:

Post a Comment