Thursday, February 17, 2011

Ouh Orientasi Ouh Busuk!


Salam pagi , tengahari , petang , malam . Ehh ehhh jgn lupa salam 1 Malaysia xD . so long no upd aitee ? sorry lah readers i edit sikit dekat blog nie . tak nampak serabut sgt kan ? okay-okay lah tapi still belum puas . tade masa nk edit lawa-lawa . ibu asek zzzzz =.= baru sebentar tadi i buat un-private balik hikhhik ><>

okaylah okay nak masuk cerita tak ? ANGKAT TANGAN DULU! okay dh nampak dah tu ade yg angkat . okay i masuk cerita ehh . so , post today is about Kadet Polis SSI Orientation for 2011 :] sumpahh dhoo awal-awal wa tak sabar sehh . dengar ade cacing lah and so on yg amat lah sgt menggelikan . *kau tahu tak koreksional main dgn ikan yg dah mati? mak aihh hanyir giler tuu .

bermulalah pengembaraan Ahli KP SSI dgn sgt mendebar
-
-
-
-
kau nk tahu ke cerita dia? dgn gambar sekali? sebelum tu siape geli dgn cacing baik korg tgk sebelah mata je . CEPAT CEPAT!
-
-
-
-








HAHHA! nampak tak tu? aku tk tipu enn? mana lah sehh korg semua beli cacing ni . err nak main baling-baling pulak . geli lah wa . dedo je nihhh ^^ see itu gmbr qama and yana . they are cute aite? they are my princess :)
okay copp , spot me first . hah jumpa dah ? comel tak ? *puii persan je lebih . ini team aku tapi Yana tak dia tuh sibuk je hahah . sorry syg . apa macam ? muka kena conteng dgn lipstick KISS ME!

sempat tk menyempat sial aku ni hahah . mana boleh tk take photos dgn my girls . diaorg lah yg ajar aku makan dlm kelas . ni hah dua ekor itik . yg kecik tu Aten yg besar tu Cici . ><
kann aku dh ckp aku ni mmg serabai gilaa kan ? see tepung penuh dekat tudung . Ya Allah ! hahah dgn spect pun dah entah kemana -..-

first mcm biasa spot me ! okay this is also the other half of my team . let me introduce them . Mimi , Azie , Wanie , Amy and my lil Aten :D

muka cenggini jadi ketua Group 1? ehh ehh jgn pandang sebelah mata group aku first tau . menang sehh hihkhik ^^ even ade masalah dgn budak lelaki form 1 . tapi still dorg cute sejuk mata memandang *muka dh kena tenyeh dgn asam jawa , budu , belacan , gam , kunyit :(
hahh ni dia Group 1. tapi bukan semua lah . still belum remember all those f1 names . yg aku ingat najad dgn raja jee :) sebabb? dorg cute! *gatalnya kau ^^ semua buat muka comel hahah korg mmg comel pun lagi-lagi Puteri tuu tgoklah blushing dh muka merah-merah HAHA
alaaa pengembaraan kite dah habis . nilah dia yg menjayakan Orientasi KP . syok tak? cakap lah ye . aku tahu SSI tak sehebat sekolah korg tapi aku still bangga jadi Ahli KP SSI . Sebab apa ? sebab dorg cool bapak gilaa aaaa . ><

Nota sendul-sendul :-
  • Berbanyak terima kasih kepada fasi . keep it up!
  • ahli group 1 sayang korg lah . thanks bagi kerjasama dekat aku sebagai ketua korg yg mmg masih mentah lagi dlm leadership HAHA *puii apa yg aku marah tu jgn amek hati okay?
  • harini aku makn 4 ketul ayam masa Seni zzzzz -.- buat lagi jom Adlia , Cici , Aten :]

No comments:

Post a Comment