Tuesday, March 15, 2011

Superb Bantal Peluk :)



As-salam ;D

baru je tadi around 1:35 cik nor call yaya . she asked me whether im going to shuhadah's party or not. And i say no lah cik nor , my mum don't alllowed me . ohhh buat hw ke? yess I am . i need to finish it up todayy . then , dia kata nasihatlah aida tu suruh dia rajin-rajin . and I say okay cik nor!

you all mesti nk tanya kan who is Cik Nor ?
that aunty is Aida's mom . superb mama lah katakan . rajin cl yaya suruh nasihat anak dia . hekhek im as her super bff will do as much as I can cause i nak kawan-2 i semua berjaya . tak nak ahh cemerlang sorang-2 tak best . kalau semua berjaya dgn cemerlang boleh celebrate sama-sama .

act yaya taktahu lah kan . but yaya suka nasihat orang i mean mcm beri kata-kata hikmat . bukan nk jadi bangga or what so ever . i just tak suka tgk my girls down and look pale all the time . eh c'mon lah girls you all can do it . pray is the best . just fade away all your sad feelings . u all kan semua kuat-kuat ade muscle . ingat lagi when i got B on my math final exam . i cried and you all semua kata 'dh lah dayah okay lah tu ade byk peningkatan' i tak boleh terima cuhs i know i can get A :( . konklusinya , perangsang dn semangat amat penting supaya kita bgn semula.

back to story -

Aida , mak kau bagi aku job ahh . dia suruh aku nasihat kau .alahai semalam pun aku dh nasihat kan . aku ckp beljar elok-elok . kau ade peluang yg cerah sebab kau hostelite kan ? lagi tu kau active netball . for sure kalau kau dapat 9A sure sure lah kalau kau nk pindah dorg akn amek kau . dekat sana belajar rajin-rajin jgn fikir nak main lagi dh . sekarang dh bulan 3 beb . hitunglah dgn jari bila nk pmr . aku nk sgt tgk kite semua dpt straight A *amin aku nk sgt kite semua excited nak call satu sama lain tanya result masing-masing . aku nk kite dpt kumpul lagi mcm duluu dulu . kau kena ingat kau tu harapan keluarga siapa lagii parents kau nk bergantung harap . buatlah dorg happy dgn kejayaan yg akan kau kecapi . jaga solat tau . naff said nanti aku nangis . aku ni kuat taching :( dgn lgu background yg mmg perghhh -.- dh dh aku sayang kau fullstop . kau baby bantal busuk aku . jgn lupa aku . take care ♥

choose a friends that will guide you to better path :]

  • aku sedih hari ni tak dapat join korang -.-
  • aku rindu semua semua semua lah :(
Assalamualaikum . Dear , Hidayah A

No comments:

Post a Comment