Saturday, April 23, 2011

AD 15th Birthday ♥

ILOVE YOU
YOU LOVE ME
WE ARE HAPPY FAMILY
WITH A BIG BIG HUG
AND A KISS FROM ME YOU
TELL ME THAT YOU LOVE ME TOO

SANNAH HELWAH ADLIA ADHIHA MOHD NOOH


Watak utama

  1. Hidayah Assabri - ME - KETUA DALANG
  2. Lyana Aniera - Yana - GANGSTA DALANG 1
  3. Fatin Athirahusna - Aten - GANGSTA DALANG 2
  4. Nurul shuhadah - Adah - GANGSTA DALANG 3
  5. Ainuz Zakiah - akak AD - GANGSTA DALANG 4

- loceng bunyi menandakan waktu persekolahan telah tamat . tutup buku KH terus jerit macam anak beruk * siapa setuju angkat tgn mcm saya . keluar bengkel terus amek kad manila dan gmbr-2 yg hendak ditampal . panggil budak-2 3kaa1 untuk kumpul fr their signature . okay haruk gila masa ni . kecoh nak mati ! semua tanya buat apa? birthday siapa? haihh , aku cepuk kang sorang-2 dh tahu b'day adlia boleh tanya lagi . lastly , kad siap and cantik even hanya guna kad manila yg beli dekat koop tuu simple but nice . kihkih .





terun hb nak makan , waktu tu mmg duit poket tgh kering , lahai Yaya telah habiskan sebanyak 4.50 untuk mee soto dan air blackcurrent \tak reti eja/ semua bising sbb Yaya makan lambat sgt and they all said dh pukul berapa ni? kang tak sempat haish kau ni cepatlah mkn macam tk sentuh je aku tengok . you kejam kawan i tgh sodapp makn suka nk kacau . then , i met adah and she joined us wkwkwk :D

seterusnya





di Hutan Bandar , segalanya bermula .




  1. TEPUNG PEMUSNAH
  2. WAFFLE PENCERAH MUKA
  3. SKIRT HAWAII GUNA KERTAS KOTOR






\PERMULAAN/
* skirt hawaii hasil tgn Yaya :)

\ tu diaa tepung . amacam? kejam en kiteorg. sorry AD /

\ all of us . thnks Zakiah tlg capturekan gambar./
* dalang-dalang
\KLIMAKS - AD dapat present dari MR.RIGHT omell aite? i want it too!/
*sumpah comel MR.RIGHT!
\PENGAKHIRAN- ME , Yana , AD , Aten with teddy bear /
*geram sangat , nk je cepuk!


to my b'day GIRL

AD , selamat hari jadi yg ke-15 . moga kejutan ini awk akan ingat sampai bila-2 . ini je yg termampu kiteorg buat untuk kau . budget tk cukup nk beli cake . waffle pun cukup kan? save budget . hihih . aku sayang kau sangat . moga kau dapat ape yg kau nak dalam hidup ni . moga bahagia di dunia dan di akhirat . ace your 9A kay bby ? we all must study hard from now . pasal tepung smlm kau slhkan yana sbb dia yg beli . tapi idea skirt hawaii dgn gmbr tetettt tu idea aku lah kan . mcm tk kenal aku ni . agak terejal dn nmpk kenakalan aku ye . tapi sumpah! kau pun happy en semalam? that will be one of your best memories . thnks jadi kawan aku selama ni . jadi tutor aku untuk subject Math jasa kau akn aku kenang . btw , kad tu tak ade sigh aku tau . itu tk bermakna aku tk sayang kau . aku sayang kau , walau tiada tanda tangan ingat aku dlm hati kau . jaga baik-baik okay babe? MUAHHH me LOVE you forever ♥

nota sendul-sendul -
NO , nasib kau tk dtg semalam kalau tk dgn kau sekali aku kerjakan , minta ampun juga sebab letak gmbr kau tau ampun ampun!

No comments:

Post a Comment