Tuesday, June 7, 2011

Lupa lah Lupa!

Assalamualaikum pembaca tegar sekalian ,
Kalian sihat? ade yg kene sembelit? batu karang? jantung berlobang?
Ohhh kalau takde tu Ahamdulillah , kekalkan keshatan anda ;)

So harini nak cewiitaaaa sikit moleh? pasal apo pulak Yaya ni , hari hari ni cewitaa alooo bialah kan bloggah Yaya suka ati Yaya lah #jeleslettew Okay nak cerita pasal minah yg cantik , pandai , sengal , gojes , adorable , baik , kiut miut lote lote , cunzzz , selenge , serabai , selekeh opssss terlebih terlebih takdo ehh dia tak mcm tu . perngai dia semua elok molek jeeee mcm Yaya #perasan hihihi

act post kali ni nak balas hutang Yaya sebab tk post pasal birthday dia on 2305 hari Isnin , first day paper setara Mid Year Exam :O tuuu yang busy kemain taksempat nak hapdet . alololo majuk ye bie? okay sekarang ni kite dh langsaikan =P HAPPY BELATED! sweet tak? kehkeheeh >,< sangatlah merapu Yaya . Naaa aku nk beli hadiah utk kau , tapi smpai sekrang masih konpius sowy Naaa ade lah tu satu masa aku bagi . sepesel punyaaaa ♥

A NOTE FOR YA MY BEST FRIEND FOREVER ;D
kawan biar beribu , kekasih biar satu .
apa yang kau rasa sekarang , aku pernah rasa lah kot heheh . kau sabar lah sayang , ni semua dugaan . ni semua ujian yang Allah beri pada kau , dia nak kau fokus pada benda lain yg lebih bawa banyak manfaat . aku kan ade , no hal lah baby! lagi satu , video petang tadi aku rasa sedikit sebanyak dapat tolong kau . hmm jam tu jgn pulak abunya kau tanam HAHAH !

mcm ni kan sewonok , kau senyum aku senyum

waktu kite berbuka sama-sama Na , tahun ni jom? aku belanja poyo lagi =P


kan dah kata, mata kau cantik bulatnyaaa takut aku ngaummm!
kalau aku busy ke apa , yg lain ade Na . even ade yg hostel Amel pun boleh tlg kau . tapi untuk kau apa pun boleh lah !

aku nak kau yg ni , yg ayu yg manis . senyum lah Na aku tahu tadi kau tak happy sgt kan? aku tahu susah take your time . i'll aways beside you :')

Nota cinta dari hati :
Hidayah Assabri , kwn makan coklat kau!

No comments:

Post a Comment