Wednesday, August 10, 2011

Trial Pee-Emm-Arrr



Assalamualaikum semua *sambil lambai tangan*
lately , im so lazy to online. srsly baby? :O
F : Dayah dh deactvte twitter eh?
H : eh mana ade sehh . iPod aku MIA ahh :(
F : oh patutlah mcm takde TL kau jerr .
*hmm aku sedih tau tkdpt tweet* *kesat air mata*

aku rindu lappie Acer merah aku yg comel tu :( tsktsk kalau tak tiap-tiap malam ade je kwn nk ajak Skype tapi skrg tkmoleh dah sbb takde wc lagi doh . atas alasan adik aku hancurkn lappie pemberian Atok! tefakkk!

Maybe harini last day Yaya onlie tau! janji! promise! moleh ke? mestilah boleh semua boleh. nak sesuatu kene korban lah eh. nnti lps trial kau enjoy ah. eh trial je? PMR melum en? ala I mean mcm sblm raya tu watlek watpis dulu (Y) raya ke-3 start setadi balik sbb naik sekolah terus per Pmr 2 (SSI) 19.9-23.9 .

I will announce that I will have my Arab trial on Fri-12/8 ermm 1 day left baby :( takut ahh. tapi Ustaz kata ala awak boleh ah bykkn doa . ingat Allah bykkn zikir. AMINNN! NAK A . trial Johor start on 12-19/8 then hoorayyyyy! ermm jgn nk huha sgt ye dik Pmr tak lepas lagi. okay sorry.

so doakan NUR HIDAYAH BINTI MOHD ASSABRI KELAS 3KAA1 BERSEKOLAH DI SMK SULTAN ISMAIL JB dapat menjawab soaln trial dengan lancar dan segalanya akn dipermudahkan Amin :) ermm tknk tanya target? act kan target i kan 7A2B jorr . ehh okay lah kan? namo target tinggi kang org ckp ape pulak. to my awesome fabulous friends best of luck dear ♥
believe in yourself. keep on trying and praying :'>
salam sayang , H

No comments:

Post a Comment