Tuesday, September 6, 2011

Syoknya Raya budak PMR!









Assalamualaikum semua n_n


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN(SHRMZB) Yaya ucapkan untuk semua readers Yaya yang setia lagi bergaya *bajet ade orang bace belog die je =_=" . . anyways , today nak cite sikit pasal hari raya yg dh lepas. tskk tskk :( so here's my raya photo. this year kinda boring and mcm takdak semangat wehh T.T srsly sebab baju pun beli siap , shawl , kasut semua beli last minute. tu namanya tk senonoh en? I know!

Raya pertama - Rumah Atok Zack dekat Majidee Park.
sedih tak sbb tak ade gambar family? wuuuu :( ayah titeww kerja ibu pulak malas sbb ayah takde , lenjan je ahh gambar ni. tapi Amar kata nnti nk buat potret keluarga bila semua FREE! yipppiiiii!
Aunties and my cuzzies , i know they all look gorgeous and stunning!!

look at mah face! i look pale and.....LOLZZZZ
you better dont behave like me. cuhs watt? first day of Raya and so bored like hell , 24/7 im twittering. nahh , i know mcm tak elok en? tapi... nk buat apa kan? ADDICTED YOWW!


Raya Kedua-Batu Pahat

Im on my way to beraya, demmit! mata panda wuuu n_n tido pukul 4 pagi tengok Secret Garden , i have told ya im cool liddat!
Insyirah and Ammar , yeah i miss that kid :( insyi , nanti Kak yaya habis pmr kak yaya dengan yg lain pergi Kedah eh? tengok insyii dengan irsyad. miss you , from Johor Bahru :D

Raya Keempat- Beraya di Johor Bahru

I wear silver kebaya u_u peace! hewhew , my face still looks pale :(

So , itulah cerita raya saya. anda pula bagaimana? saya tahu cerita raya saya bosan , tkpe cek dok kesah ahhh! Sabtu ni insyaAllah cek nk gi raya dgn kawan-kwan cekk yuhuuu! till we meet again kay?

ps : Untuk pengetahuan , saya dh nekad. saya dh tukar permohonan saya dari SAMURA-->KISAS. walaupun , itu merupakan caabaran yg besar buat saya. kawan kwan sekelas buat saya jadi resah&gelisah. mereka kata mungkin susah untuk saya bawa. tapi tak mengapa , dgn kekuatan dn doa insyaAllah saya. saya harap sangat saya akan mendapat 9A PMR dan ditempatkan di sana. harapan ibu ayah tidaka akn saya runtuhkan :) kepada kawan-kawan yg lain , pilih atas dasar kemampuan bukan ikut kawan. ingat kejayaan di tangan anda. berdoalah pada Allah. saya juga mohon teknik JB dan mengambil jurusan Sains Pertanian. mana-mana dapat saya terima. kalau jodoh saya masih di SSIJB juga saya tak kesah asalkan hati saya gembira :'>

No comments:

Post a Comment