Thursday, December 30, 2010

2010 memories :')


video kat atas ni dibuat oleh Hazira Aris . classmate aku yg paling gilerr Justin Bieber . kalau boleh semua barang dia ade muka si JB niee . dia siap buat novel tau . btw , thnks dhoo buat video ni . mcm nk nangis rasa nya bila aku tgk vid nie . dgn lagu dia yg amat menyentuh kalbu kan . rinduu kau lah Mrs.Bieber :)



hye readers , cepatkan masa berlalu ? pejam celik dah nk masuk 2011 . yaya pun nk amek PMR dah . dah besar rupanya aku ni . fikiran je belum matang lagi . tahun ni lah yg banyak mengajar aku erti persahabatan . dan juga aku tahu kalau aku tk belajar mmg kecundanglah aku . aku dah rasa semua tu . sedih nk tinggalkan 2010 ni . byk sgt kenangan . dengan kawan-2 semua . family aku semua lah kan . aku dapat rasa macam mane sakit hati , patah hati semua --' . memory yg paling aku tk lupa ialah dapat mengenal  kawan baru .

bila aku nk ingat balik kenangan kite mesti aku akn tgk gambar-2 yg kite amek sama-2 . aku nk share dgn kauorg semua lah eh . tgk masa kite happy-2 duluu :*

ini budak 2CG . rindu diaorg memekak :)
ni budak kelas aku , 2CK lagi aku rindu :(

ini masa hari last sekolah , AWESOME :)
ini keseluruhan kelas aku , 2CK 
thnks a lot to : Cik Haryati nd Pn Marimmah layan kepala kiteorg nie :D
->
->
->
gambar geng mesti kene ade kan ? WAJIB tuuu :]

sayang kalian :)

azwaaa tsktsktsk :(

so itulah sahaja cerita saya pada kalian semua okay .









No comments:

Post a Comment