Wednesday, January 19, 2011

Cuti lah . HW? masih adee

heloo readers. well , r u missing me? YES ! ahaaa , thanks . i do miss you all too heeh . dah lama tk upd kannn ? well , im soooo busy dgn scl , hw and so onnn . lagipun , internet ade prob lah . so ayah decide betulkan pagi tadi . sebab anak-2 dia da bising hahah . sayang ayah . sangat sayang . masuk cerita je lahh . esok cuti YEAYY ! tapi ade hw . but , nwm lahhh this year i amek PMR so kena korban and usaha lebih sikit kan ? insyallah i will scored 9A:) itulah target terpenting aku untuk tahun ini .

semalam , aku dapat tahu iqbal dapat teknik . so , dia pindah lah kan ? :( rinduu siaaa . ermmm tiada apelagi yg harus aku katakan . nak halang dia? jangann , itu keputusan dia . mungkin itu yg terbaik utk future dia kann? hmm , tadi bkk FB ramai bdk f4 dah sibuk ckp dapat tawaran SBP . bilaa dgr macam best kan? tapi tkperlu lah aku fikir skrg . cube dapatkan 9A duluu . tapii , nak masuk asrama lahh . tapi nk stay SSI heshh , jgn jadi keling bolehhh? hmmmm , tk decide ape-ape lagi . tunggu jelah kan .

hari-hari persekolahan aku agaklah berjalan dgn lancar . tapi , kadang-2 tuu agak stress lah kann lagi-lagi pasal **** . err -- menyampah aku . ingat kiteorg ape ? hmmm , aku selalu amalkan prinsip ' sabar jelah ' bila ditanya homework ade? setiap hari Wajib ade lah . so dah biase . kalau tkd hw tu satu miracle lah kan heehh :) .

malam aku smbung okay ? :) :) :)

i am fine , fine and so finee .

No comments:

Post a Comment