Wednesday, January 12, 2011

Ini Amat Payahhh .


aduii , biler masuk bab melukis and reka bentuk ni lah yg aku tak suka
kena lukis . satu aku boleh terima . ni 2 haiyooo ,
ni baru sketch tau . belum yg real punyaaa . aiyo ! aiyo !
tadi ade kawad KP . bestnyaaaa :]

woyy woyy . harini ade KP , esk Temenggung . jumaat balik lambat . ape kes sehh ? tak ade masa nk rest . ishhh . tahu tk hw aku tk mula lagi ? skrg dah pukul 9.06 pm tapi muka yg byk complain ni masih hadap lappie . nasib upd blog je . belum bkk fb . *jauhi* hahah *poyosss* hidayah , lazy nya kau nie . kata nk dapat 9A ? hikhik . perubahan mmg memerlukan waktu . tgk , aku ni selalu poyo kan ? heee . wah wah aku dgr lagu Americano lah bestttt :] hee sudah lah tu mengarut buku KH dah panggil utk kau belai dia . cium , hug-hug euwwww --' HAHA tkpeee sampai pmr je . lepastuh dah tk ahaa . ckp pasal pmr? lamanyaaaaaa


No comments:

Post a Comment