Thursday, January 20, 2011

Hari Ini : Khamis

hye readers . sihat ? moga diberi perlindungan . harini macam-macam kot yg berlaku . menyampah aku . sblm tu , aku dah selamat sampai jb . aku dari BP balik kg . sebab ? rindu nyayi lah hahah . my super duper grandma :)

  • awal pagi dah bgun siap semua . last-last gerak pukul 8 lbh gitu . next stop , singgah burger king nk breakfast . i makan mushroom punya . aww sedap! hikhik . kenyang i tau . tambah fries 3 lagi haaaa . see ? i gemuk tau . i suka makan . dah habis semua , masuk kereta terus ayh drift pergi spg renggam . i nak beli seluar i yg minat tuuuu -- . dah dapat seluar ibu tawarkan baju . i apelagi okay ! ahaaa muahh muahh sayang ibu . even tk bukan PDI punya kan , huaaaa . GUESS pun melepas lagi sedih . tapi aku still bersyukur hikhik .
  • alhamdulillah , aku selamat sampai kat kg . pak kor dah tunggu kat depan umah . hee mcm VVIP dah aku tgk ade org menunggu kedatangan kami sekeluarga . mula-mula aku masuk rumah salam nyayi lah kan . pastu cepat masuk bilik . knp? aku ngantuk lah bhaiii . cepat-cepat cari bantal . org yg text aku pun aku rep lambat . sorry babe! hahaah
  • okay tutup cerita pasal aku tidur . bangun jeee tangan ni cepat je capai beg and amek buku . WTH? bukuu ape? hw lahh yanggg . i WAJIB siapkan okay . lagi-2 bm yg nk kena hantar esok . alooo , sekrg , semua dah settle . beressss :)
  • malam lepas maghrib terus balik jb dan sekarang tgh upd lah kan heehhe :)
lagu yg berulang aku dgr dari tadi :
  1. you-Jannah Alia
  2. Gio-Getar Hati
  3. 6th Sense - Cinta Matiku
  4. Armada- Cinta Buta

No comments:

Post a Comment