Saturday, January 8, 2011

New Chapter for this year :)






okay terus mula cerita . tknk bebel panjang-2 . aku tahu ramai yg dah complain first day sekolah dah dapat hw byk gilaa kan? hah , aku pun sama ye . maklum calon pmr <-- poyossss --' first day je aku dh kena refresh balik semula setelah lama kene beku ye . mmg mula-2 agk blur tp setakat ni alhamdullilah aku boleh buat . guru kelas? nk tahu? ahh i dapat PN.HANIFAH . kenal tk? heeh bdk-2 SSI jelah kenal kan . so far so good dia okaylah . just geo aku kena catchup . laju jugak . dorg semua nk habiskan syllabus cepat so ade masa nk prepare utk pmr ye .

first day aku tkde lah lambat sgtkan datg . perhimpunan belum start . first word yg keluar dari mulut kawan aku ialah "apesal kau makin kecik'? ahaa tkpelahh aku suka . kalau besar sgt lecehh ouhh hahah . disebabkan aku pengawas aku kenelah aturkan bebudak ni semua mana kelas diaorg . dah tuu pengawas bebaris kat tepi . byk gilaa woahh . haiyo ! makin pening cikgu . masa perhimpunan lama lah kan? first day bhaii . kaki aku dh nk tercabut kena diri . dgn baju yg panas aku lebih suka baju lama . heshh , dugaan sekolah . aft assembly , ade meeting prefect yess sekali lagi aku bengang . lencana takda . tkpee nanti saya beli ye heheh . nd of course cg akn ckp jgn lupa jalankan tugas anda :)

good semua dah settle . now suasana di kelas . you know what , act aku tkpuas hati sgt lah . tp tknk citer kat sini . luu tau tk aku dapat tmpat duduk last sekali? what? aku dah lah kecik yg tinggi-2 tu faham faham jelah kan . tpi tkpe aku cuba ye . kesian aku dgn adi :( huaaa . masa first period guru kelas masuk . mula lah pencalonan semua tu . cuba teka siapa monitorr ? hee LYANA ANIERA lah yg comel tuu . and dy duduk sebelah meja aku . bagusnya kalau hantar buku tkpyh nk bgun pass kat sebelah je hehehee . itu je kot part yg best . yg lain belajar nd hw macam biase . tapi tahu tk recess pukul 10 waktu prefect keluar . kat kelas mmg perut aku dah nyanyi mcm-2 lagu ye . so pastikan breakfast jgn lupa okay ?

recess time . woahhh crowded giler weyh . f1-f3 macam lembu keluar kandang en . aku lagi huru-hara kat situ . tkley nk kawal murid . ahaa sampai aku nk keluar pun tk boleh . hadoy perlu melaluinya hingga habis sekolah this year ehh . sabar jelahh . dah bunti loceng , masuk kelas mcm biasa belajar nd hw . biler dah pukul 11++ mata aku mula nk lentuk enn? yelah ngn pagi . dah dua tahun sekolah ptg . so , kene biasekan . tp tkpe adlia ade . dia boleh tlg cubit-2 aku hahha :) sayang kau lahh babeee :* dan seperti biase aku akan setia menati loceng 150 . BALIK yeayyy ! *senyum lebarr*

pengajaran hari pertama :
nk berjaya jgn complain :)

No comments:

Post a Comment