Saturday, January 8, 2011

Tues-Sat :]





Tues
: aku dtg awal lah jugak . saing dgn budak asrama . tkde lah bengang kalau lambat . mask kelas mata aku dh terang-benderang . classmate aku ni hah bukak lampu sana-sinun . tk leyh cek nk tidur sekejap . aku pandang kanan , kiri , depan semua hadap buku . aku? err tk boleh hipokrit . aku mmg pemalas . kenyataan . class aku ni semua budak pandai-2 so aku kena lah ikut style dorg kalau tk macam tahun lepaslah aku . ranking bawah-2 hess . kalau masa belajar tuu sunyi jee . aku je memekak ketawa senyum sorang-2 kat belakang . stress weyh satu period 40 min . tknk mcm pecah kepala aku . hidayah , jgn complain . *poyoss*

Wed : hari rabu yeayy pakai baju kadet . aku rindu Kadet Polis wahh wahh . tapi malangnya , aku dtg lambat . sampai dewan cg dah berucap . nasib pakai bju kp tauu tkde lah bengang sgt . hehhe . hari berjalan seperti biasa . beljar nd hw macam biasa . routine setiap hari . habis sekolah ade KOKO . pendaftaran unit beruniform . aku daftar dekat KP , Persatuan Bahasa Arab nd Softball . so , tunggu pukul 3 ade kawad . lol rindu sungguh razz tapi ade yg lupa bhaiii . kena buat kat padang . time tu matahari tgh tegak ye . nasib tiade yg pengsan . *ALHAMDULILLAH* pukul 4 balik , tidurrrrr :)

Thurs : aku dtg awal lagi . sebelum 7 dah sampai . fewiitt --' masuk kelas bosan gilerrr . tiade ape nk cerita untuk hari khamis . just , aku telah ditugaskan oleh Isqandar , Ketua Pengawas Men Ren untuk menaip list name , nama unit-2 dan senarai AJK . malam tu aku tidur lewat . tkpelah lagipun aku suka benda menaip nie heeee .

Fri : okay harini aku lambat okay . dtg je kat pagar sek ade pengawas nd cikgu ofcourse . tkthu lah kan minggu nie aku asek bengang je tauuu . heshhh --' pukul 730 ade perjumpaan rumah sukan . yes im one of the Temenggung . so proudddd :) Ketua men atas : pudin , men ren : mustaqim . ahh aku tk kesah sgt kot . tp yg aku kesah ialah aku jadi Setiausaha? err tkpee demi markah koko aku sangguupp . lepas rehat , ade SA bagi aku coklat aww :] thenn ade majlis persarann Madam Selvarani . sedihh bhaii . dy pena ajar aku seni masa form 1 . air mata adelah menitis sikit . huaaa Take Care Madam . and paling besttt , balik awl . wootsss :) tapi aku tetap kena tgu pukul 1 utk balik . my mom soo busyyyy .

Sat : bangun awal . kenapa? haishh ade ceramah pendek untuk semua AJK persatuan , badan beruniform dah kelab . aku sebagai Pen Setiausaha Bahasa Arab kenelah dtg kan . bagus jugak aku dtg lambat tkde lah aku duduk lama-2 .dah habis ceramah kami dikehendaki melakukan pelan kerja untuk this year . kpd ahli Bahasa Arab kami dah merangcangkan pelbagai aktiviti yg menarik untuk sepanjang tahun ya :)

sorry post aku ni panjang . heheh sebab terlalu rindu .twisted
dah bersawang setelah seminggu tk update .razz
aku nk ckp yg blog ni akn diupdate pada masa cuti je .cool
have a nice day bloggers :D

No comments:

Post a Comment