Wednesday, February 2, 2011

Hari Jadi Kembar Aku :)

*maaf aku curi gambar dekat blog kau Amy .
aku cari dekat fb dia takdaa pic pffttt --'
*hanif yang kanan tau :)

okay back to the post , today is 2/2/11
who's birthday ? its my twin , Hanif Fathullah . * betul tk ejann nama kau anep? kalau salah sorry lah eh . dah lama betul aku tk tulis nama kau . btw , sorry jugak aku post lambat pasal bufday kau dekat blog aku . busy lah weyh *pulak . act , aku tak sempat dan ade sikit lupa haha . sorry lagi okay . disebabkan kau kawan baik aku , aku buatlah jugak . ikhlas tau ni heeheh . present ape kau dapat ? mesti banyak kan ? aku takde duit lah nak belikan kau ape-2 topap pun aku tak mampu --' maaf eh . wish pun cukup en? asalkan aku ingat kan ? huhu ^^ . rindu nok kat kau dgn amy . lama tk jumpa . *yeke? ahah ahd ni meet jom kalau kau rajin and free lah eh . pesanan dari aku belajar elok-elok eh . realiisasikan impian kau sehingga ke menara gading tau . aku tahu kau boleh . kurangkan sikit kau punya kemalasan tu . tak faham ape-2 tanya aje amy or ainin . dorg kan pandai . *ehemm tu jelah kot . till we see another day and another time . friends forever dude :]

  • kau kembar aku? muka tak sama pun hahaah . sengal dhooo !

No comments:

Post a Comment