Wednesday, February 2, 2011

I'll Miss You All T.T



ASSALAMUALAIKUM pembuka bicara . ibu aku kata kalau nk cakap dengan org bagi salam dulu . salam yg penuh tau . bukan yg pendek , tak elok tau hehe . kalau org tu jawab salam kita org tu sayang kite . ehh yeke? sudah sudah , aku tahu cerita aku ni tiada kaitan dgn tajuk post kali ni . tapi walau ape pun aku nak bagi nasihat sikit lah . mulakan lah semuanya dgn Salam . kan lebih indah . kita sebagai orang Islam perlu patuhinya :)
okay back to the story -

hari ni mungkin menjadi hari paling manis bagi aku or hari bersejarah yg aku tak kan lupa . kenapa? sebabnya aku dapat jumpa Ain Nasuha . alahhh budak yg aku selalu cerita dekat blog tu . eheh . meet dia harini dekat lib tapi sekejap jelah :( see , sedihkan? hmm tapelah asalkan dapat jumpa dia pun syukur sangat .

yg lain ada adah , aida , fatin ( cousin adah ). tu jelah kot . aku jumpa ana tapi sekejap je . dia dtg lib terus gerak bandar dgn mem HAHA . apa punya budak. bndar aje kerja . nak date lah tuu eheheh . aku tak date , aku single . aku date dgn buku and lesboo aku je XD

see how we react today -
adah , you are the apple to my pie :]
aida , you are the straw to my berry :D
GIRLS , i love you till die . thanks for evrything :)

No comments:

Post a Comment