Thursday, February 3, 2011

Tahun Rabbit

aku rindu waktu ni . ajjim biler nk balik Jb lagi ? biler kau nk bawak iPod yg kau ckap tu alah yg nak bagi aku tuu heheh *tak malu :)

Salam semua . Selamat Tahun Baru Cina pada blogger , kawan fb yg cina . tak lupa untuk budak SSI yg sambut CNY esp the Chinese Prefects :) have a blast in your raya HAHA . back to the story , as u all know today CNY and sudah maklum kan malam tadi dum sana dum sini . kann ? makan besar lah ehh korang hahah . aku kat kampung ni merasakan semalam rumah nyayi boleh roboh tau . punyalah kuat bunyi mercun .

tapiii , takpaaa maksud korg buat bunyi mercun kuat-kuat sebab nk halau hantu enn? hahah aku ade baca satu article dekat paper haritu . currently , dekat kg hw aku masih belum siap . ibu macam biasa always keep remembering me to complete it ASAP . aku ni pemalas budaknya . kerja aku akn gerak cepat bila ade kawan . tapi kat kg mana ade kawan sehh pffft -___- dah malas nk bebel panjang-panjang aku penat nk siapkan novel BM , toodles :)


  • ibu bagi green light beli buku La Tahzan alaaa yang tu hahah . i like <3


No comments:

Post a Comment