Tuesday, March 15, 2011

#191-Rasa Tak adil

siapa yg ade tu Follow ahh . dialu-alukan
ni diaa my baby Tumblr . simple kan? dulu lagi better kot . nahh , tak kesah pun :D
so back to the story morry
-
-
-
masih mengharap ibu kata : okay pergi lah
3 minutes ago via Twitter · · · · @hidayahrawr on Twitter
ni lah topik kita pada malm ini . i suppose to hang tmr with my girls . but , my mom tak kasik ah . hek eleh ibu nak pergi T.T * buat muka sedih . serious ahh dorg semua nk jumpa Yaya . hmm tadi dh tk dapat jumpa Ana dgn Ain . esok je pleaseee . aku tahu mmg tak jalan pun kalau pujuk dia . buat dunno jelahh . someone . get my mood back :)

fatin nabiha
@
@ saya mewakili ibu anda membenarkan anda pegi. hihi ^^
heahh si Fatin ni buat lawak pulak kan . tapi kan best kalau betul Amin HAHAH . doakanlah aku ye kawan-kawan sekalian . tak aci amar dgn afif boleh keluar aku tak boleh . geram je nihhh . takpe ibu syg aku lebih tu yg dia tak kasik HAHAH . sudh jgn ngarut kbye

listen to your heart - the maine

ASSALAMUALAIKUM!

No comments:

Post a Comment