Tuesday, March 15, 2011

#190 - Ah rindu lagi

hello mello people :)

how's ya doing ? fine ? Alhamdulillah . hari ni hari Selasa , 15hb 3 2011 . saya ingin mengucapkan selamat ulang tahun kepada @nadia syafiqah , @nadiah gandi , @suehada hamjah semua 15 tahun ekk . semoga panjang umur , dimurahkan rezeki dan berjaya dgn cemerlang dlm pmr :)

so today i went to lib awam with my brothaa Afif and ribena mates (Aida) . thnks beb teman aku ahh ahhh rindu kau lah nyah . tadi hw separuh jalan aje sebab ade lappy depan mata . dh kata dgn afif jgn bwk tapi dia nk bwk jugk . mmg aku taktahan lah godaan diaaa :P macam biase lah kan , mcm tak kenal aku ni setiap post mesti nk selit muka , kalau lawa ke comel takpaaa jugk . but sokay lah kan mmg aku suka setiap post aku ade gmbr
-
-
-



we're cool liddat
shyy shyy ahhh :)
\peace/ wajib hoohhooo *rindu

berisi aite? i know mama . monolog dalaman : bila lagi aku nk nyanyi dgn kau ahh? lama tak dgr suara heshhh T.T

salam ucapan dari saya , Hidayah A . Assalamualaikum :)


2 comments: