Monday, March 21, 2011

#21 Hari Pertama


Hello-mello , hari pertama sekolah aft seminggu cuti . woohoo! melangkah dgn penuh semangat menaiki tangga . ciss lambat , masuk kelas kelam-kabut keluarkn diari . lyana kata , dayah kau okay tak? oh aku okay okay just lambat dtg heehhe ,

assembly macam biasa , sbg prefect kene diri kat blkg tgk budak mana bising tegur . oh , Yan Yi ur speech was awesome . even aku melayu pun tak boleh confident mcm dia punya speech . pffft . oh teringat jugk dekat ucapan Pn Masniah . "seringlah berfikiran positif , maka semua yg kite buat akn jadi positif " spt , aku kenyanglah maka kenyanglah anda :D dia juga ada mention pasal budk PMR woahh aku lah calonnya , masih berdoa , usaha dan tawakal untk mendapat keputusan yg aku impikan selama ini .

Sesi Pembelajaran :

first period , sejarah pn yang masuk dgn penuh semangat . aku dh gigil dengan markah exam yg aku dapat . sesungguhnya aku tak buat dgn sehabis baik . tulah kau main-main je kerja . tapi okay lah result tu . dia kata 1st time 1st exam semua f3 lulus 100% #siapkan modul bab 4 , pembetulan esok hantar

subject science , waktu kegemaran . sebab pergi lab pheewiit :) okay today just check pper masa cuti aku salah satu je . thnks kat hazira . nothing much here , habiskan bab plant tu . nanti nk masuk growth . cikgu dh bagi topik apa masuk mid year . dh siap bagi tarikh lagi , tinggal dlm 2 bulan setengah . go Hidayah! #siapkan nota esok hantar

naik rehat , arab . ustaz masuk dgn cool je . ahh dia mmg biasa mcmtu mana pernah muka ketat . muka dia sejuk je pandang . satu kelas rasa berdebar sebab ustaz nk bagi markah . mula-mula dia kata ramai fail pfftt -.- aku lagi cuak time tu . alhamdulillah , C pun C lah . okay what! dari aku fail kan hihihi ^^ \tahniah yg dapat A tu/

geografi ohh geografi , pn hanifah masuk dgn baju pink striking , andai sesiapa yg tertidur mesti terbangun . terus ke belakang tgok sudut bacaan , ucapan tahniah diberikan kepada kelas 3kaa1 sebab menang kelas terbersih \blush/ markah exam? haiyo! tkyah cakap ahh teruksss nak mapusss . mcm aku tak pernah bljr geo -.- #pembetulan buat

cikgu siti yeay! i love Mathh . puihh love math konon kau tetap tk dapat A . haiya takpe lah usaha tangga kejayaan . doakanlah aku supaya sentiasa diiringi . aku suka cg ni baik je lawa comel semua lah . fuhh , akan ku gapai bintang di awan untuk ku hadiahkan kepadamu cikgu . ingat pesan athirah " dekat sekeliling awk ramai cikgu math" terima kasih kalian #hw tb

english , subject yg selalu buat yana dan aina takut sebab aku selalu ketawa tiba-tiba waktu english . cg zuwailah masuk kelas tak pernah marah . harini best tgk video pasal AIDS dan HIV , cikgu kata lelaki boleh kahwin 4 , aku jawablah sebab lelaki tak kuat cikgu . kuat apa pulak ni? tak tahan kawal nafsu lah cg tu yang kahwin 4 HAAAAHAA *tak faham sudah . #hantar nilam dapat marks lebih wewiit ^^




for my oral revalida. ToT


No comments:

Post a Comment