Tuesday, March 22, 2011

Aku belum sedia nk ambil PMR

\hari-hari akan datang membuatkan aku lebih semangat/

back to story ,
aku dah deactivate acc fb :) tapi kalau ade rasa yg mcm aku tak deactivate bagi tahulah cepat-cepat ye sebab first time buat ni takut tk jadi kan .

hari sekolah , hari selasa mcm biasa cikgu masuk kelas , kite belajar faham dapat hw . itulah routine kite hari-hari sebagai pelajar . ye tak? lagi-lagi yg nak amek periksa besar #cuakssss

aku salute Pn Yang , cikgu sej aku . dia kata kelas aku lambat , so tadi dia habiskan bab 5 semuaa . mcm nak mati aku belajar sambil salin soalan yg dia bagi . dia kata tak boleh lambat-2 . so , kelas lepasni dia terus habiskan chp 6&7 yaaa saya tahu dia sungguh cepat dah efektif mengalahkan wonderwoman .

kelas-kelas lain mcm biasa lah . arab cuma hafal mufradat seterusnya buat kerja macam biasa . ade masa apalagi aku terus bukak beg tarik buku yg kene buat pembetulan . selamat bi dgn math dah siap . now , kh and geo to go! aja aja fighting .

petang ade kawad , okaylah byk perubahan . masalahnya kaki aku ni selalu terlebih satu step haiya haiya . esok ade kawad jugak ade trainer dtg . yelahkan , 3 team yg cikgu pilih ni rasanya baru this year sekolah hantar wakil utk kawad formasssi \naisssssss/

aku juga akan mengikuti bengkel penulisan kreatif di psi . sekolah lain siapa pergi ? cakaplah . bulan 4 rasanya lah . kelas aku alisya je . yg lain f5 lah ade 5 orang . selamat kelas aku cg pilih ade 2 org boleh jugak dibuat teman buli . alisyaa , soryy ^^

tuntasnya , aku belum sedia nk ambil PMR!!!!! aku ngaku subject f1 and f2 pun aku belum kuasai habis . dapat tahu ssi nanti mid year tak amek soalan ppd . i was likee ssi mmg cool. bapak ahhh! perghh perghh -.- sabar lah dayah . usaha lebih lagi kau boleh!
so , goodluck to all SPM candidates untuk hari esok . esp SSI student . hope korg luluslah 100% eh and ramai yang dapat straight A's . jaga diri jgn debar-debar nk amik result . aku sentiasa doakan kejayaan kalian . Assalamualaikum ;D

No comments:

Post a Comment