Thursday, March 24, 2011

# Satu Azam Satu Tekad


\aku dh mula rasa ada semangat semula/

# Alhamdulillah , semua result teras aku dh dapat . dan yg pasti aku belum berpuas hati . aku tak rasa bagus langsung or excellent . nak kata aku bodoh sgt aku rasa tak ade lah . nk kata aku class paling last sekali pun tak jugak . okay aku masih di tahap SEDERHANA! semua org kata alaa baru 1st test . aku pun okaylah . lepasni terus mid year . i wanna make my parents proud of me . i wanna get straight A's . dari f1 tak pernah dpat semua A -.- 6A ke ats pun tak lepas . i'll try my best to get a better result than my 1st test .

#balik dari class Science tadi masuk kereta ibu ckp . 'Yaya , ade budk sekolah kau masuk paper lah . budk Malay perempuan . i know ibu that's Amirah . dia mmg pandai . Oh , nanti ibu pun nak yaya masuk paper tau WHATT? i just say okay ibu . i'll!

\ ibu nk sgt aku sambung arab . boleh ke aku hadapi arb tinggi ? /

# teringat semalam aku jatuh tangga . amat memalukan . aku tak pandang ats pun terus bangun dn jalan . habis semua buku dn fail aku terabur . takda siapa pun tolong :( skrg baru aku rasa bagaimana rasanya hidup tk ade sesiapa untuk bergantung . sangat sedih , tiada sesiapa yg akn menghulurkan bantuan di saat kita kesusahan dan amat memerlukan seseorang .

\ sayang cikgu seni aku sebab suruh buat pembetulan 3 kali dn salin ABCD :) /

  • oral bi & dan bm aku dh lepas . tinggal presentatation agama .
  • folio sej & geo otw pheewittt :P

No comments:

Post a Comment