Monday, May 9, 2011

AKU JANJI 2011 SSIJB

Yo! Assalamualaikum gegirls dan beboys sekalian *nada gedik*
Lamo enggak oden tak meng-hupdate belog ni? tak enn? rasanya baru semalam post something . nmpk bebeno kau suka menipu Yah ( gelaran dari Khaleq )Takya nak buat muka segala macam aku hadap sangat. Aku tau aku salah. Pukul lah aku. Cubit lah aku. Peluk lah aku. EH EH EHH?!! Tak takk. Aku eksaited ni nk update sebab ade org mintk update . okay Aku tipu lagi . ampunn ampunn ampun , hamba tak bersalah
\muka suci sesuci Safi/

Laikee today ssi ade event yg wajib dilaksanakan every year . ape eventnya? okay tgok ahh tang tajuk kat atas tu . nmpk tidak ? kalau tak Aku bagi kanta pembesar ala-ala Einstein punya . okay cool kan? so comellllsssssss :)

so Me as a form 3 students , the candidates of PEEEE-EMMM-ARRRR must or WAJIB attend this event to make AKU JANJI . ahh dem , sudah janji harusku kotakan . akan aku buat kau bangga DIRI SENDIRI , KELUARGA , SEKOLAH :) namamu semua akan ku julang setinngi-tingginya .

SASARAN :

100 % LULUS
GPS 1.09
80 % PERFECT SCORE
176/2++

okay masa ni Aku sungguh takut , adakah aku salah seorang budak yg sekolah dah target dapat straight A's ? YA ALLAH , hanya padaMu aku berserah dan menadah tangan . kau berikanlah cahaya iman kepadaku . Lapangkanlah dadaku tenangkanlah fikiran . Berikanlah aku kejayaan sekiranya kejayaan itu terbaik untuk dunia dan akhiratku AMIN .
HALL OF THE MAJESTIC SSI :)
ME LOVE YA SCHOOL ♥


Alhamdulillah , selamat dirasmikan oleh Encik Said , pengarah IPTI . difahamkan ini bapa kepada Syazmeer Arrafi f4 yekee? -.- walau apapun Encik , saya suka hujah awak lah . you make me don't want to leave ssi after my PMR .

HERE WE GO !
MAY ALL OUR DREAMS COME TRUE ,
WE AIM FOR THE BEST .
ALL THE BEST TO ALL PMR , SPM , STPM CANDIDATES!

SSI PERKASA

youlls wish me luck! pray the best for me to achieve 9A .
mid-year exam is just around the corner . so much to be prepared . see you soon! toodles love from me, Hidayah A :D


No comments:

Post a Comment