Wednesday, December 21, 2011

A day with loves one

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia. EHHH kenapa tiba-tiba salam 1 Malaysia ni? Sebab saya rindu Cikgu Rosli cehhhh ye letteww ;p

So Khamis lepas saya bersama angkatan tentera saya menjejakkan kaki di CS. you know CS? taktahu meh aku lempang *panggpangg* amcam? sedap? Al-kisah pada pukul 1 kami berlima ni dok mengada jalan kaki nak pergi bus stop depan Giant. dekat ke? meh ceq habaq!! dekat lah sgt berpeluh tau. Okay lalu area rumah Yaya ni okaylah anjing mmg tersangat byk tapi Alhamdulillah tkde satu yg kejar. Okay fasa 1 kami berjalan dgn lancar sampai fasa 2 area kg kurnia omg!! Yaya, ana & Aida kene kejar weh. 2 ekor besau-besau belaka!! saya heart attack masa tu sumpah saya nk nangis. habis pashmina & baju saya kene tarik :(

Lepastu mulalah muka pucat & saya seperti org lepas kene cerai baru lepas keluar court LOL. dah tu cepat-cepat amek bas terus ke CIQ. Okay itu first time jejak ciq so agaklah jakun sikit sampai nk masuk tempat singapore haahaha. Smapai cs terus solat + belik tiket wayang cerita Mission Impossible : Ghost Protocol. Guess what? tempat kiteorg 3 dari depan omg!! teleng buat sementara waktu muahah mcm tgk 3D trust me!! K tipuuuuu jgn percaya xD

Habis movie lari laju-laju cari bas, pergi KSL. semata-mata nk makan pizza hut LOL!!1 entah apa-apa kan? okaylah ade 2 org dpt voucher free + rm40 okay tu keluar duit lagi melayang lagi duit wa muahah! siap mkn semua + solat dalam pukul 8 mlm baru balik. okay saya kene marah dgn ibu sorry Ibu yaya tk buat lagi mweheh ;p

Sesampainya di rumah, cepat-cepat pergi bilik cari belon!! Yeay kiteorg main belon air malam tu heeh ;p sukanyaaa bila main airnya.& saya budak yg paling eksaited. terus mandi kot bawak shampoo , sabun semua okay saya tipu lagi ;p Malam tu sumpah ohsem takkan lupa okay my dear girls? kenangan kita sama-sama kan?









tu diaaa muka lepas cerai -__-"










Pesanan dari hati ke hati : Kepada Raihannah, Amalina , Aida & Shuhada ingatlah bahawa saya sayang anda semua.Terima kasih utk semua ini. Ada jodoh kite jumpa lagi salam sayang , Hidayah ♥

No comments:

Post a Comment