Wednesday, December 21, 2011

To all my 96's friends



Assalamualaikum hai hey hallo hello wassap :p

So post ni khas untuk my 96's friends. Ucapan khas ni untuk kalian. Teruja tak? Or terharu tak? Jarang tau orang buat mcamni . PM ade? hewhew ;p Yaya ade kan? So untuk pembukaan mmg niat saya untuk mengucapkan Goodluck + all the best kepada rakan-rakan semua yg saya kenali cewahh why am I being so nerd? .....

Firstly,

1. kepada rakan-rakan seperjuangan dahulu di SRAB, yg sekarang entah korg ingat aku lagi ke tak kan. Aku nak ucapkan semoga berjaya untuk hari esok. Mungkin dulu ade yg tak dapat 5A manatahu PMR korg score straight A's insyaAllah. semuanya atas ketentuannya. Kita hanya mampu berdoa.

2. My THC girls - Ana, amel , adah , aida , effah , izzati , adlia
-Kauorang yg aku sayang dari dulu sampai sekarang & insyaAllah sampai bila-bila. Ingatlah persahabatan yg telah kita bina selama ini. Aku tahu ade yg antara kite dh putus hubungan ade juga yg sama sekolah yedak? tgklah skrg aku dh geng dgn adlia heeheh :) aku ucapkan semoga berjaya . Moga kalian berjaya mendapat 8A/9A :D

3.Awesome 5 - Yana, Aina, Aten , Adlia
-Kite kenal tahun ni kan? Kita jadi kawan pun tahun ni kan? Kita jadi geng pun tahun ni kan? Kite mula study sama-sama pun tahun ni kan? Kite berjuang sama-sama pun tahun ni kan? Kelas kita jadi harapan sekolah kan? Kita semua menaruh harapan yg tinggi. Aku doakan kalian dapt kejayaan yg setimpal dgn usaha korg . insyaAllah 9A Amin. kita dh buat yg terbaik sebelum pmr skrg kite tawakkal.

4. 3KAA1
- Kelas yg aku akan ingat sampai bila-bila!! insyaAllah. Untuk semua rakan sekelasku semoga kita berjaya mendapat 9A. ingat cg Hanifah bagi harapan kat kita? skrg kita dh buat yg termampu tunggu esok jelah tengok slip. Klau semua dapat 9A kita peluk cg Hanifah ok? aku minta maaf kalau ade salah kat korg yelah hari-hari ade je konflik ;p tapi kat hati ni sayang tau. korg memori terindah aku. Aku bljr untuk terus tak putus asa & byk aku bljr drpd korg. Mwahh :-* All the best for tomorrow my biebs girls :)

5. Semua pelajar tingkatan 3 SMK SULTAN ISMAIL (SSIJB) All the best!! 7A/8A/9A insyaAllah <':

6. My Facebook friends- Mungkin ade yg kenal ade yg tak kenal. Saya ucapkan kalian semoga berjaya untuk mengambil slip esok <': insyaAllah kejayaan milik kamu semua .

7. my Twitter friend!! nk aku list kan tak? eeheh sayang ni @linakhalida @amirah-hamzah @fbindah @aqilahalrashid @nadiahsani @ahraffhilmy @dollahhhhh @dianaDLY @nrtkhtyka @ qamarinafadzil @zaffiena_lol @ameerahanis @imranheroes @najshuffairy @farahzier @muhdrasyad @atilashamsul @annazakarian @farahamira11 @nhifzan @aina_syakira @fatenabiha @sopi_saufi @ainnatulafifah @nurnashrah @muhdfirdaaus @faizamzah @muhdtaufiqsahir @farahatikahbahri @suhailahussein @erinrawrr @aziemahzakaria @ohhanaa @ejam_nidzam @mohamadfar8 @nshuhadaa @saya_haziq @nadiahgandi @aqilasarbani @fadzrrran @syazlinafieka @harithamirullah @anisanasrudin @frschaa @frhjoyscha @qyeraqyroro @nur_aliesya @danielcarter @afifafarhana @eijazfiqri @nnlavischa @imannatashaMJ @syafizaini @anarhmn @chaq @adam_bakar @erfanhariz @farzanahaziqah @adibahnorali @nadzmiesa @shafirulnazmi @pnsbs @khaerulnizam @amirulafq @haniffathullah @athirahusna @lyanaaniera @amalinaanur @ainnasuha mwahhhh xx :-*

ps :Sesiapa yg masih dalam kerisauan kegelisahan pergi cepat-cepat ambil wudhu' solat . bacalah quran atau zikir. Bagi perempuan yg tgh period awk boleh zikir & bukak je radio or youtube dengar zikir . nama-nama Allah pun boleh :)


ps : Andai takdir keputusan kita semua akan lain diharapkan agar persahabatn kita tak akan putus. Memang akan ade yang nak pindah semua kan? Love ya :-*

Ehemmm saya harap baju ni akan teman saya naik atas pentas esok. InsyaAllah. Ya Allah aku sudah buat yang terbaik & aku memohon agar engkau memudahkan perjalananku ke sekolah lapangkanlah dadaku tenangkanlah hatiku, Mudah-mudahan doa-doaku selama ni akan mengiringi aku pada esok hari . YaAllah berikanlah aku kejayaan 9A dlm PMR sekiranya kejayaan itu terbaik untuk dunia & akhiratku Amin :)

No comments:

Post a Comment