Tuesday, May 17, 2011

Nite full of craps


Assalamualaikum , pembuka bicara . uraikan simpulan hati . fasihkan kata-kata . lapangkan dada . tenangkan fikiran Amin!

kalau post ape-2 pun mesti nk letak muka sendiri sbb ni blog aku , apedehal?
aku sayang dia , ehhh siapa? siapa? tgok bawahh .........



BOYPRENGGGG OPPSSS BOYFRIEND
EHEMMMM

|
|
|
|
|
|






hensem kan? baik ngaku kang aku sekeh kepala sorang-2 . kite org mula berkenalan dekat cerita Juvana , abe ni nerdd sangat omel pulak tu . alaaaaa blur-2 mcm aku . or boleh dipanggil sebagai pelam \gelaran hzq bagi/ dia ni alaaaaa tiutttt sangat tergoda tengok abe Daim ni wewitt ^^ muka dia ade mcm abg sedara i lah , abg E'in eeiii geram tgok dia mcm nk cubit-2 ngaumm ngaummm :*


lu ade masalah? lu ingat wa Daim blur-2 ke? wa legend ahhh
HE IS SO ATTRACTIVE! ILOVEYOU ABE DAIM :*


abe Daim cuma kekasih hati fantasi sahaja ,
realitinya , buah apple aku ialah RIFQI IKHMAL ♥ harr harr >,<


  1. terimas Abe Liddd Liddddd layan adik kau yg sengal kuat gaduh kaki sekeh gedik perasan joyah ni memalam buta phewwiittt . kau nak dia? minta izin aku dulu ye !

ps : tmr i have Seni 1 & 2 paper . wish me all the best . All I want is A :)

post kali ni agak meleweh , bukan agak memang pun.
dh malam buta tk boleh tido lagi .
kerja tweet je haih belajar tak jugak feninn feninn .
okbye love you pretty fellows :]

2 comments: