Monday, May 16, 2011

MAY

Assalamualaikum ,
May di sini tentulah bulan. buka nama berus gigi atau jenama terbaru Iphone #merepek. Okay this Friday dah start Mid Year , kau takut? okayy aku takut sangat . ibu kata tak dapat straight pun tkpe . aslkan 5A ke atas . amcam? sanggup ambil cabaran ? cukup berani untuk hadapi this war? ohhh alaa aku tk readyyy lah tak readyy . tgk jelah skrg aku masih hadap pc dengan netbook . buku aku entah ke mana . madah online je kerja . hoby? yesss <3


kau takkan faham ape aku rasa , tapi sesungguhnya aku faham apa kau rasa =P


tadi aku bosan , aku bukak lagu Parachute ikut step dance dia . okay awesome gila kan? lepastu bukak lagu Boomerang mmg habis cantik dh ni . adik aku terbeliak tgk aku joget dlm bilik ni terus dia keluar tak berani nak tengok aku. aku pun mcmni dlm kelas . tak percaya? tanya sahabat mati ku , yana adlia aten aina farah =D



kau cantik? ape ade hal? like i care . cantik pada rupa je buat ape sayang . kenelah ade pada hati dan akhlak jugak baru org sayang :)


sikit je lagi aku nk hilangkan diri , mcm ade org tu kata aku ni mmg sukar dijangka . tiba-tiba je hilang hihii ^^ sebab tu aku suka main sorok-2 yelah asek aku je cari orang aku nk jugak org yg cari aku . baru aku tahu siapa sbnrnya yg sayang aku
walau apa yg berlaku , senyuman aku pasti ade :) sakit hati mcm mana pun aku tetap akn mengukirkn senyuman .teringat dulu org kata dia suka tgk aku senyum #cewahh . ade org jugk kata walau dlm apa pun keadaan aku , aku mesti akn senyum . ayah kata jgn sombong org tak suka . biar tk tegur jgn tk senyum :]



akhir sekali , aku sayang Bieber dgn Selena ♥

-sorry post agak kebudak-budakan :)-

No comments:

Post a Comment